content top

عکس های خنده دار

 اگر خنده برای شما مضر است این تصاویر را نبینید!



ادامه مطلب...

لایو والپیپر گانگنام PSY GANGNAM STYLE LWP and Tone v1.2

PSY GANGNAM STYLE یک لایو والپیپر محبوب و پر طرفدار است که ویدئوی آن ۷۰۰ میلیون بازدید یوتیوب در سرتاسر جهان داشته و به عنوان یک پدیده جهانی مطرح شده است. این لایو والپیپر یک صحنه آسانسور افسانه ای از موزیک ویدئو را انتخاب می کند که با ضربه بر روی درب آسانسور باز شده و رقص معروف گانگنام انجام می شود. البته، این برنامه با زنگ اصلی رقص GANGNAM STYLE برای شما و دوستان خود در تمام طول روز اجرا می شود. در هر زمان که دستگاه شما TXT و یا GMAIL دریافت کند صفحه اصلی شما به یک طبقه دیسکو رنگارنگ با حرکت و رقص PSY تبدیل خواهد شد. از ویژگی های این پوسته می توان به تویت ها و به روز رسانی های کنسرت PSY به طور مستقیم بر روی صفحه اصلی اندروید شما اشاره کرد.

 



ادامه مطلب...

بدون دانش برنامه نویسی برای اندروید کتاب بسازید!

 اندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها برای موبایل و تبلت است به خصوص در ایران که درصد زیادی از افراد گوشی های اندروید دارند. شاید دوست داشته باشید برای این سیستم عامل نرم افزار یا بازی بسازید. سایت های زیادی برای اینکار وجود دارند که البته زیاد بدرد نمی خورند به جز یک مورد که بزودی در فنجون معرفی خواهم کرد. اما در اینجا می خواهم شما را با نرم افزاری آشنا کنم که توسط آن شما می توانید کتاب برای اندروید بسازید! کار با این نرم افزار بسیار ساده است و اصلا نیاز به مهارت خاصی ندارد.

برای دانلود نرم افزار و آموزش به ادامه مطلب بروید...



ادامه مطلب...

Arrow

سریال جذاب و فوق العاده زیبای Arrow - فصل اول (آپدیت هفتگی) - محصول 2012 آمریکا
[ لینک مستقیم - کیفیت بسیار عالی 480p HDTV + 720p WEB-DL - نسخه 150-275 مگابایتی ]




ژانر : دارم | اکشن | ماجراجویانه
امتیاز :9.1/10
وضغیت پخش : فصل اول در حال پخش
شبکه : CW
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان: بعد از درهم شكستن كشتي ، جوان عياش و د..خ..ت..رباز ثروتمند اليور كوئين گم ميشه و همه فكر ميكنن كه مرده اما پس از 5 سال تو يه جزيز خيلي دور در اقيانوس پيدا ميشه و وقتي برميگرده خونه ، مادر وقف شده ش مويرا و خواهره دوس داشتنيش ثيا و بهترين دوستش تامي بهش خوش آمد ميگن اما حس ميكنن كه اليور با اون زندگي مصيبت بار تو جزيره عوض شده ، وقتي كه اليور سعي داره حقيقتُ در مورد مردي كه بهش تبديل شده پنهان كنه به شدت سعي داره كارائيُ كه قبلا و وقتي كه جوون بود انجام داده جبران كنه ،‌ خصوصا آشتي با دوست د..خ..ت..ر سابقش لورل لنس ، همانطور كه سعي داره با كسائي كه قبلا بهشون نزديك بود دوباره ارتباط برقرار كنه مخفيانه داره رو شخصيت Arrow ـش كار ميكنه كه از حق خونواده ش بتونه دفاع كنه ،....
 

 



ادامه مطلب...

jackass

|| دانلود سری فیلم های کمدی و فوق العاده زيبای Jackass محصول 2002-2011 آمریکا || 

دانلود از لينك هاي مستقيم و غير مستقيم ، با كيفيت خارق العاده Blu-Ray 720p زيرنويس فارسي

 

 خلاصه داستان : یک عده آدم کله خر و بیشعور دور هم جمع شدند و شوخی های خرکی و کار های دیوانه وار انجام میدند . ممکن است با دیدن بعضی از کارهای اینها حالتون به هم بخوره و حالت تهوع بهتون دست بده این فیلم آخر خنده است .


 
ژانر : کمدی
وضعیت پخش : تمام شده
زیرنویس فارسی : دارد

 



ادامه مطلب...

Rise of the Guardians


|| دانلود فیلم جدید و فوق العاده زيبای Rise of Guardians محصول 2012 آمریکا || 

دانلود از لينك هاي مستقيم و غير مستقيم ، با كيفيت CAM 

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی
دانلود Rise Of The Guardians 2012 انیمیشن ظهور نگهبان ها

 

 


انکودر : SHQ@Ganool
اطلاعات کامل: IMDB
امتیاز : 7.5 از 10
 

خلاصه داستان : این انیمیشن یک داستان ماجراجویی حماسه ای است که یک گروه از قهرمانان  که دارای استعداد های فوق العاده ای می باشند . روح شیطانی قصد دارد که تمام جهان را بر دست بگیرد و به همه قلبه کند . این نگهبانان جاویدان باید برای اولین بار ملحق لشکر شوند تا بتوانند از آرزو ها , اعتقادات , تخیلات کودکان در کل جهان محافظت کنند .
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
دانلود Rise Of The Guardians 2012 انیمیشن ظهور نگهبان ها

 


ادامه مطلب...

Resident Evil Collection

دانلود مجموعه فیلم های رزیدنت ایول ( 4 شماره ) Resident Evil محصول 2002 - 2010 آمریکا , کم حجم شده با فرمت Mkv , با کیفیت بالا 720P BluRay به همراه زیرنویس فارسی



ادامه مطلب...

SAW

 برای رفتن به صفحه دانلود به ادامه متن مراجعه کنید...



ادامه مطلب...

Silent Hill: Revelation 3D


 


پدر Heather Mason ناپدید شده است و او  برای یافتن پدر گم شده اش باید وارد دنیای ترسناک و وهم آلود شهر مرموز Silent Hill شود شهری که به کابوس های وحشتناکی که در کودکی می دیده مربوط است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...

Naruto musics

دانلود موسیقی های انیمه ناروتو

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید... 

 



ادامه مطلب...

SAW music

 دانلود موسیقی متن فیلم اره

من عاشق این آهنگم!!!

 

دانلود موسیقی از لینک مدیا فایر



دانلود سریال Beauty and the Beast

 

سریال جذاب و فوق العاده زیبای Beauty and the Beast - فصل اول (آپدیت هفتگی) - محصول 2012 آمریکا
[ لینک مستقیم - کیفیت بسیار عالی 480p HDTV + 720p WEB-DL - نسخه 150-275 مگابایتی ]
-
( فصل اول آپدیت تا اپیزود 7 )


ژانر : جنایی ، دارم
امتیاز :6.8/10
وضغیت پخش : فصل اول در حال پخش
شبکه : CW
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان (اختصاصی IMDB-DL): کارگاه کاترین چاندلر یک کارآگاه باهوش است که با همکار پلیسش تس کار میکند. سالها قبل کاترین شاهد به قتل رسیدن مادرش توسط دو مرد مسلح، دو مرد مسلحی که او را هم کشته بودند البته اگر از این واقعیت بگذریم که چیزی دخالت کرد و زندگی او را نجات داد.همه بر این باور بودند که یک حیوان وحشی جان کاترین را نجات داده است. حالا کاترین تبدیل به یک زن توانا و قوی شده است اما هنوز بر این باور است که یک انسان زندگیش را نجات داد نه یک جانور. در ضمن بررسی یکی از جنایات اخیر، سرنخی کاترین را بسوی دکتر وینسنت کلر که یک مرد جذاب است هدایت میکند مردی که ظاهراً در حال خدمت در افغانستان در سال 2002 کشته شده است. البته معلوم میشود که وینسنت در واقع زنده است و او همان مردی است که زندگی کاترین را نجات داده. اما او برای 10 سال گذشته در خفا زندگی میکرده است زیرا وضعیتش باعث تبدیل او به یک دیو هنگام عصبانی شدن میشود. کاترین پس از ملاقات با وی یک معامله میکند: کاترین راز او را در صورتی نگه خواهد داشت که بتواند به او در خصوص پیدا کردن قاتل مادرش کمک کند. همکاری آنها ادامه پیدا میکند و البته این دو طبق کلیشه ها بعد از مدتی دلبسته یکدیگر می شوند و...




.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 

Season 1



PASSWPRD : www.imdb-dl.com



.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور اختصاصی سایت) ::.

Click Here


دانلود فیلم Skyfall 2012

دانلود فیلم Skyfall 2012 با کیفیت معمولی CAMRip با لینک مستقیم …

دانلود فیلم Skyfall 2012

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : تو فیلم

فرمت : Mkv

حجم : ۶۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا انگلیس

زبان : انگلیسی

ژانر : هیجانی اکشن ماجراجویی

زیر نویس : بزودی

خلاصه داستان : در «اسکای‌فال» وفاداری جیمز باند به «ام» مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که گذشته «ام» فاش می‌شود و «ام آی ۶»‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد. در همین حال ۰۰۷ باید تهدیدها را خنثی کند، بی‌آنکه برای‌اش مهم باشد این کار به لحاظ شخصی چقدر برایش هزینه دارد …

 

لینک مستقیم | آپلودباز | هیپ فایل




دانلود مستند Criss Angel Mindfreak - شش فصل کامل

مستند فوق العاده دیدنی و تماشایی Criss Angel Mindfreak - شش فصل کامل - محصول 2005 آمریکا
[ لینک مستقیم - کیفیت HDTV - نسخه 170 مگابایتی ]



 

ژانر : مستند
امتیاز : 6.2/10
وضعیت پخش : تمام شده
شبکه : A & E
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : Christopher Nicholas Sarantakos در سال ۱۹۶۷ در آمریکا بدنیا آمد. او بهمراه مادر یونانی ، پدر و دو برادرش Costa و JD و دوگربه خانگیش در نیویورک بزرگ شد .کریس آنجل شیوه جدیدی از سحر و جادو را  به ما نشان می دهد.او نشان می دهد که انجام سحر و جادو , تنها برخی از ترفندهای خوب در تلویزیون نیست…
 


.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::.

Season 1 To 6

PASSWORD : www.imdb-dl.com

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور اختصاصی سایت) ::.

بزودی ....


آندروید 4 را توسط VirtualBox بر روی ویندوز تجربه کنید !

Program-Manager 2012-05-01 14-38-50

نمیدانم که با VirtualBox آشنا هستید یا نه ؟! VirtualBox نرم افزاری است که به شما این امکان را میدهد تا سیستم عامل های مختلف را به صورت مجازی در داخل سیستم عامل فعلیتان اجرا کنید. مثلا ویندوز 7 را داخل اوبونتو داشته باشید و از آن دقیقا مانند یک ویندوز 7 واقی استفاده کنید.

جالب تر اینکه این نرم افزار بر روی هر سه بستر ویندوز ، لینوکس و مک قابل اجراست و این امر باعث میشود که کاربر هر سیستم عاملی که باشید، سیستم عامل های دیگر را نیز در دسترس خود داشته باشید و آنها را تست کنید یا از قابلیت های آنها استفاده کنید.

به تازگی نسخه VirtualBox آندروید 4 نیز منتشر شده است که شما میتوانید توسط همین نرم افزار VirtualBox ، آندروید 4 را به صورت مجازی بر روی رایانه خود داشته باشید و فارغ از نوع سیستم عاملی که در حال استفاده از آن هستید، بتوانید امکانات آن را تست کنید.

برای اجرای آندروید 4 در VirtualBox :

ابتدا باید نرم افزار VirtualBox را به طور نصب شده بر روی سیستم عامل خود داشته باشید. اگر هنوز این نرم افزار را نصب نکرده اید میتوانید توسط لینک های انتهای صفحه آن را دانلود و نصب کنید.

در مرحله دوم باید بسته حاوی آندروید 4 را از انتهای صفحه دانلود کنید. پس از دانلود این فایل آن را از حالت فشرده خارج کرده و فایل Android-v4.vbox را اجرا کنید.

Android-v4 2012-05-01 14-32-17 

زمانی که اطلاعات در نرم افزار لود شد، کافی است روی آن دابل کلیک کنید تا آندروید 4 شروع به کار کند.

Oracle-VM-VirtualBox-Manager 

در زمان بوت اگر از شما گزینه ای خواسته شود، گزینه Android Start from /dev/sda را انتخاب کنید

Program-Manager 2012-05-01 14-34-021 

حالا آندروید بالا آمده است و شما میتوانید از آخرین ورژن آندروید، بدون هیچ دردسری استفاده کنید.

Program-Manager 2012-05-01 14-38-50 

توجه : در زمان تست، ما توانستیم اپلیکیشن بازار را به خوبی بر روی آندروید نصب کنیم و توسط اپلیکیشن بازار هم قادر به دانلود و نصب اپلیکیشن های دیگر بودیم. اما فایلهای apk موجود در رایانه را نتوانستیم به آندروید انتقال دهیم و آنها را نصب کنیم. حافظه فلش نیز توسط آندروید شناخته شد ولی متاسفانه در این مرحله نیز قادر به رویت محتویات فلش دیسک در آندروید نبودیم. اگر توسعه دهندگان این آندروید نسخه جدیدتری را عرضه کنند، در همین صفحه به سمع و نظر شما خواهد رسید.

دانلود virtual box v4.2 برای ویندوز

دانلود آندروید 4 برای ویندوز

 



دانلود نسخه آزمایشی بازی Dota 2 2012

 

بازی Dota 2

دانلود نسخه آزمایشی بازی Dota 2 2012

*** نسخه آزماشی Beta ***

این بازی در سبک استراتژی زنده و اکشن می باشد اما در آن باید فقط یک قهرمان را کنترل کنید. در طول بازی تجربه کوچکی از سبک نقش آفرینی وجود خواهد داشت و این زمانیست که شخصیت بازی که به نام قهرمان خوانده می شود در ابتدای بازی می باشد. پردازش بازی کاملا حرفه ای با بسیاری از آیتم ها و مهارت های مختلف است. انتخاب بهترین ترکیب قهرمانان در یک تیم برای هر نوع استراتژی بسیار تعیین کننده خواهد بود.
رابط کاربری : قبل از شروع بازی می توانید در رابط کاربری بازی، قهرمانان را برای انتخاب مشاهده کنید. تمامی آنها با گرافیک روان و زیبا طراحی شده اند. تمامی رابط کاربری بر اساس جو بازی طراحی شده است.
گیم پلی : گمانه زنی های بسیاری درباره گیم پلی بازی وجود دارد. تقریبا تمامی قهرمانان از DotA قدیمی وارد این بازی شده اند.
گرافیک :  گرافیک بازی بی نظیر است. برخی می گویند که گرافیک بازی کپی از بازی هایی مانند Hon و LOL می باشد اما گرافیک DotA 2 تجربه ای منحصر به فرد برای بازیکن ایجاد می کند. نبردها با جزئیات دقیق طراحی که همگی برای ایجاد گیم پلی روان تر و بهتر ساخته شده اند. طراحی جو تاریک و سرد بازی از ویژگی های این بازی است و علاوه بر این انیمیشن های نبرد بسیار رنگی و روان می باشند. ممکن است انیمیشن های زیادی وجود نداشته باشد اما کیفیت بالا و جزئیات بسیار دقیق آن بسیار جلب توجه می کند. دیگرهر چیز درخشان شما را در بازی گیچ نمی کند و شما می توانید بازیکن خود را به خوبی تشخیص دهید.
صدا : صدا نیز مانند تمامی چیزهای این بازی کیفیت بالاتری نسبت به نسخه قبلی دارد. بعضی افکت های صوتی قدیمی نیز در این بازی به کار برده شده اند.



ادامه مطلب...

آموزش ساخت PDF با استفاده از Microsoft Office Word 2010

برای نگهداشتن فرمت متون و اسنادی كه در Microsoft Office Word 2010 میسازید تا بعد از انتقال به رایانه دیگر شكل ظاهر آنها به هم نریزد ، نیازمند آن است كه اسنادی كه در Word تنظیم می نمائید ،‌ ابتدا بصورت PDF در آورده و سپس با دیگران به اشتراك بگذارید و یا بر روی رایانه دیگری اجرا نمائید . . .

Microsoft-office-word-2010-تصویر
 

tikابزار و نرم افزارهای زیادی بمنظور این كار وجود دارند...
 
اما Microsoft Office Word 2010 قابلیت جدیدی را داراست كه با استفاده از آن براحتی چند كلیك خواهید توانست تا سندی متنی خود را كه در Word ساخته اید بدون نیاز به هیچ نرم افزار و ابزار اضافی به PDF تبدیل نمائید
 

tikدر ادامه آموزش مراحل ساخت PDF در Microsoft Office Word 2010 را بهمراه تصاویر كمكی هر مرحله خواهیم خواند ...

tikآموزش ساخت PDF در

Word 2010

بدون نیاز به ابزار اضافی :

1. ابتدا از منوی File و سپس زیر منوی Share بر روی Create PDF/XPS Document  و  بعد در قسمت راست بر روی Create a PDF/XPS كلیك نمائید
ساخت PDF با Word 2010



2. در پنجره نمایان شده برای ذخیره سازی ، ابتدا نام و محل فایل PDF كه قصد ساختن آن را دارید در جهت ذخیره سازی وارد كرده و سپس بر روی Publish كلیك نمائید
Microsoft Word 2010 - ساخت PDF



3. پایان ، شما موفق به ساخت فایل PDF مورد نظر خود در Microsoft Office Word 2010 شدید.

 


آموزش تبدیل بازی های Ps1 برای اجرا در PSP

سلام به همه برو بچه های PSP باز
دیدم یه تاپیک هست برای دانلود بازی های PS1 برای PSP و دیدم که خیلی از برو بچ از بازی PS1 که داشتن ایمیج ISO گرفتن و ریختن تو PSP که مسلما اجرا نشده و نمیشه.
گفتم این آموزش رو بنویسم که دیگه کسی مشکلی نداشته باشه.
بریم سراغ آموزش:

1. برنامه Popstation GUI رو از لینک زیر دانلود کنین:

دانلود

بعد ازسی دی بازی ps1 یک ایمیج تهیه کنید. این کار را می توانید با نرم افزار clone cd انجام دهید و فایل ایمیج را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

اکنون با توجه به تصویر بالا عمل کنید.

1- psx image file > بر روی browser  کلیک کنید و فایل ایمیج گرفته شده را انتخاب نمایید.

2-  output folder>  دکمه ی select را زده و مسیر ذخیره بازی تیدیل شده را انتخاب نمایید.

3-comperesson level> با این گزینه کیفیت بازی را انتخاب می کنید که همیشه روی 9 باشد.

توجه همیشه تیک گزینه FIX GRAPHIC را بزنید.

4- GO...> با زدن این گزینه در آخر نرم افزار شروع به تبدیل می کند.

بعد از پایان تبدیل نرم افزار از شما سوال می کند که فایل را مستقیما در پی اس پی کپی کند که با گزینه YES وNO  انتخاب می کنید.



آموزش استفاده از GPS آفلاین آندروید

1. ابتدا فایل پیوست (BigPlanetTW_1.6.3_Multi-language.zip) رو دانلود کنین و تو گوشی نصب کنین.
2. از لینک زیر فایل نقشه گیلان رو دانلود کنین.

دانلود نقشه ی گیلان

3. بعد از unRar کردن ، فایل ( Guilan.sqlitedb ) رو در آدرس sdCard\RMaps\maps در گوشیتون کپی کنین.

4. برنامه BigPlanet را در گوشی اجرا کنین دکمه Menu و سپس more و سپس SQLite Database و از لیست نقشه گیلان را انتخاب کنید.


حالا از gps گوشیتون لذت ببرید....

 

بزودی نقشه های دیگر هم می آید...



دانلود انیمیشن Arthur Christmas 2011


دانلود از لينك هاي مستقيم و غير مستقيم ، با كيفيت خیلی خوب DVDscr 400 MB

زيرنويس فارسي .. مترجمین : شایان ec190035 IMDB-DL و آرین Drama TvCenter

Directors :
Sarah Smith, Barry Cook

Stars : James McAvoy, Jim Broadbent and Bill Nighy




Movie Info

[FORMAT]:…………………..[ Matroska
[GENRE]:……………………[ Animation | Comedy | Drama
[FILE SIZE]:………………..[ 398 MiB
[NO OF CDs]:………………..[ 1
[RESOLUTION]:……………….[ 720*384
[FRAME RATE]:……………….[ 23.976 fps
[LANGUAGE ]:………………..[ English
[SUBTITLES]:………………..[ muxed
[ORIGINAL RUNTIME]:………….[ 01:37:00
[RELEASE RUNTIME]:…………..[ 01:37:00
[SOURCE]:…………………..[ DVDscr

خلاصه داستان : بابانوئلل در هفتادمین ماموریت خود قصد دارد تا هدیه سال نوی بچه ها را به خانه آنها برساند و سپس رسماً بازنشسته شود!. انتظار می رود که بعد از او، یکی از پسرانش به نام استیو ( با صدای « هیو لاوری » ) وظیفه بابانوئلی را برعهده بگیرد. بابانوئل پسرِ دیگری هم به نام آرتور ( با صدای « جیمز مک آووی » ) دارد که وظیفه پاسخ دادن به نامه های ملت را دارد.اما درست در زمانی که می بایستی هدیه ها ارسال شود، هدیه یکی از بچه ها از قلم می افتد و آرتور تصمیم می گیرد برای اینکه دل آن بچه نشکند، خودش هرطور که شده هدیه او را دست خانواده اش برساند و...
 



ادامه مطلب...

دانلود بازی resident evil 2 برای psp

این بازی نسخه psn هست و نیازی به پلاگین برای اجرا ندارد.

Resident Evil 2 - USA



دانلود بازی resident evil 1 برای psp

این بازی نسخه psn هست و نیازی به پلاگین برای اجرا ندارد.

Resident Evil - Director's Cut - USA




دانلود بازی resident evil 3 برای psp

این بازی نسخه psn هست و برای اجرا نیازی به پلاگین popsloader نداره فقط PSP folder رو در شاخه اصلی مموری کپی کنید.

برای دانلود پس از کلیک روی لینک ها ابتدا free download و سپس روی download کلیک کنید.

دانلود بازی reisident evil part 1

دانلود بازی reisident evil part 2



دانلود شبیه ساز کنسول Wii برای کامپیوتر

 

playdolphin 500x270 دانلود شبیه ساز کنسول Wii برای کامپیوتر

a به وسیله این شبیه ساز می توانید بازی های Wii که در قسمت بازی های Wii برای کامپیوتر قرار می گیرند را به راحتی بازی کنید. با این شبیه ساز علاوه بر این که می توانید به وسیله موس و کیبورد با دسته بازی کنید می توانید با دسته اصلی Wii یعنی Wiimote نیز بازی کنید البته سیتم شما باید دارای بلوتوث باشد.

a

برای دانلود این شبیه ساز می توانید به لینک زیر مراجعه کنید و آخرین ورژن را دریافت کنید

دانلود Dolphin Emolator



دانلود فیلم اره 1 تا 6

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب...

دانلود تریلر فیلم های جدید با کیفیت full hd

به ادامه مراجعه کنید...



ادامه مطلب...

دانلود سریال The Nine Lives Of Chole King

( آپدیت تا اپیزود دهم ) 



ژانر : اکشن | ماجراجویانه | جنایی 
امتیاز : 6.8/10 
وضعیت پخش : در حال پخش 
شبکه : ABC Family 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : داستان سریال در مورد دختری به نام کلویی است کهبراثر اتفاق ناگهانی میمیرد ، اما با یک جادوی قدیمی و سحرآمیز به زندگیبرگشته و به دلیل وجود این جادو در کالبدش ، قدرت های خارق العاده وماورایی به دست می آورد.این قدرتهای عجیب باعث می شود که زندگی کلوییکاملا دگرگون شود و چندین نفر به دنبال کشتن او باشند ...





.:: دانلود با لینک مستقیم (سرور اختصاصی سایت) ::.
.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 



دانلود سریال TeenWolf

[ لینک مستقیم - کیفیت HDTV - نسخه 140 مگابایتی ] 
 
|FaceBook|Wiki|MTV|IMDb| 


ژانر : کمدی | درام 
امتیاز : 6.7/10 
وضعیت پخش : تمام شده ، فصل دوم تمدید شده 
شبکه : MTV 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : اسکات مک گال که یه روز با بهترین دوستش استیلز که تحریکش میکنه برن دنباله نیمه ی گمشده ی جسد مرموزی که تو جنگل افتاده بگردن.بعد از اینکه به جنگل میرسن استیلز متوجه وجود پدر و پلیسا میشه ومیخواد بره ولی چون اسکات آسم داره نمیتونه بهش برسه و پدر استیلز که پلیس هست مچ استیلز رو میگیره ومیبرتش خونه و اسکات تو جنگل تنها میمونه.بعد از اینکه یه مدتی میگذره گروهی از آهوها به اسکات حمله میکننو اسپری هواشو میندازن اینور اونور!!اسکات داره دنبالش میگرده که یهو یه گرگ بهش حمله میکنه و گازش میگیره واسکات تبدیل به گرگینه میشه و . . .




.:: دانلود با لینک مستقیم (سرور اختصاصی سایت) ::. 
 
Season 01|Episode 00 
Season 01|Episode 01 
Season 01|Episode 02 
Season 01|Episode 03 
Season 01|Episode 04 
Season 01|Episode 05 
Season 01|Episode 06 
Season 01|Episode 07 
Season 01|Episode 08 
Season 01|Episode 09 
Season 01|Episode 10 
Season 01|Episode 11 
Season 01|Episode 12 - UPLOADING 

.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::. 
 
Click Here 
( Password : imdb-dl ) 


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::. 
 
Click Here

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 



دانلود سریال Nikita


                     
ژانر : اکشن | جنایی 
امتیاز : 7.7/10 
وضغیت پخش : تمام شده ، فصل دوم تمدید شده. 
شبکه : CW 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : داستان سریال از جایی شروع میشه که ما می بینیم نیکیتا سه سال هست از سازمان خودش فرار کرده سازمانی که اون رو تو جوونی گرفته بهش اموزش های نظامی داده و تبدیل به یه ادمکش حرفه ایش کرده اما نیکیتا عاشق یه غیر نظامی میشه سازمان (که ما اون رو به اسم واحد می شناسیم) نامزد نیکیتا (دنیل ) رو میکشه و این قتل رو یه تصادف جلوه میده حالا نیکیتا از فرارش سه سال گذشته اما به دلایلی که خودتون در سریال خواهید دید برمی گرده و می خواد واحد رو از بین ببره و راز اونا رو آشکار کنه ...





.:: دانلود لینک با لینک مستقیم اختصاصی (سرور سایت) ::.
Season 02|Episode 01 - 480p 
Season 02|Episode 01 - 720p 
Season 02|Episode 02 - 480p 
Season 02|Episode 02 - 720p 
Season 02|Episode 03 - 480p 
Season 02|Episode 03 - 720p 
Season 02|Episode 04 - 480p 
Season 02|Episode 04 - 720p 
Season 02|Episode 05 - 480p 
Season 02|Episode 05 - 720p 
Season 02|Episode 06 - 480p 
Season 02|Episode 06 - 720p 
Season 02|Episode 07 - 480p 
Season 02|Episode 07 - 720p 

PASSWPRD : www.imdb-dl.com 




.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 
 
Season 02|Episode 01 - 480p - 720p 
Season 02|Episode 02 - 480p - 720p 
Season 02|Episode 03 - 480p - 720p 
Season 02|Episode 04 - 480p - 720p 
Season 02|Episode 05 - 480p - 720p 
Season 02|Episode 06 - 480p - 720p 
Season 02|Episode 07- 480p - 720p 


PASSWPRD : www.imdb-dl.com 



.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی 
(سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 



دانلود سریال The Protector

( آپدیت تا اپیزود سیزدهم ) 


ژانر : درام
امتیاز : -/10
وضعیت پخش : تمام شده
شبکه : LifeTime
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : داستان این سریال در مورد دختری به نام گلوریا شپرد هست که در ضمن کار در دپارتمان پلیس نیویورک به عنوان یک کارآگاه زن باید به اوضاع زندگی شخصی خود و بزرگ کردن دو کودک نیز برسد.





.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 

 



دانلود سریال WareHouse 13

( فصل سوم آپدیت تا اپیزود دهم ) 



ژانر : درام | رازآلود | علمی - تخیلی | هیجان انگیز 
امتیاز : 7.6/10 
وضعیت پخش : در حال پخش 
شبکه : Syfy 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : انبار شماره 13 يك سريال با ژانر علمي تخيلي آمريكائيه كه اولين قسمت فصل اولش 7 جولاي 2009 و فصل دومش يك سال پس از اون يعني در 6 جولاي 2010 روي آنتن رفت. سريال در مورد دو مأمور سرويس مخفي آمريكا "مايكا برينگ" و "پيتر لاتيمر" هستش كه براي انجام مأموريت به انبار شماره 13 كه محلي مخفي و دور افتاده و متعلق به دولت براي نگهداري از اشياء غيرطبيعي با خاصيت مامورائي هستش اعزام ميشند. اونا وظيفه دارند كه اشياء گمشده رو برگردونند و اشيائي كه هنوز كشف نشده رو پيدا كنند و به انبار شماره 13 منتقل كنند. در اين بين اتفاقاتي براشون ميوفته كه...





.:: دانلود لینک با لینک مستقیم اختصاصی (سرور سایت) ::.
.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 



دانلود سریال Terra Nova



ژانر : ماجرایی | علمی - تخیلی 
امتیاز : -/- 
وضعیت پخش : فصل اول در حال پخش (هفتگی) 
شبکه : FOX 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : داستان سریال تو سال ۲۱۴۹ شروع میشه . جایی که بشر یکی از سیاه ترین دوران زندگی خودش روی زمین رو میگذرونه و نسل انسان بشدت با خطر انقراض روبرو هست. اما با پیشرفتِ علم در اون دوران، دانشمندان پورتالی رو ساختن که اجازه ی سفر به ۸۵ میلیون سال قبل و در دوران ماقبل تاریخ رو میده . این سفرِ پرخطر آخرین امیدِ بشر هست برای جبران و برگردوندن اشتباهی که باعث اون دوران تاریک در سال ۲۱۴۹ شده . 
سریال Terra Nova مارو همراه میکنه با سفر پرخطری که خانواده ی ۵ نفره ی شانون به ۸۵ میلیون سال قبل دارن .





.:: دانلود لینک با لینک مستقیم اختصاصی (سرور سایت) ::.
Season 01|Episode 06 - 480p 
Season 01|Episode 06 - 720p 
Season 01|Episode 07 - 480p 

PASSWORD : www.imdb-dl.com 




.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 
 
Season 01|Episode 06 - 480p - 720p 
Season 01|Episode 07 - 480p - 720p 


PASSWORD : www.imdb-dl.com 



.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.
 
Click Here 


.:: دانلود تریلر (سرور مدیافایر) ::.

 
Click Here

 



دانلود سریال Heroes

[ لینک مستقیم - کیفیت بسیار عالی 480p Bluray - نسخه 140 مگابایتی ]


ژانر : درام | علمی تخیلی 
امتیاز : 7.2/10 
وضعیت پخش : تمام شده 
شبکه : NBC 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : Heroes داستان یک سری از افراد را روایت می کند که فکر می کردند مثل بقیه ی مردم هستند .. تا زمانی که با تواناییهای شگفت انگیزشان از خواب بیدار شدند. مثل : تله پاتی , سفر زمان و پرواز کردن. این افراد به سرعت پی می برند که در جلوگیری از یک فاجعه و نجات نسل بشر نقش مهمی را بازی می کنند و همگی به نوعی تلاش خود را برای نجات دادن دنیا آغاز میکنند.
داستان سریال تقریبا شبیه به سریال THE 4400 میباشد با این تفاوت که کاراکتر های سریال جذاب تر و داستان سریال طولانی تر می باشد.




.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 
 
Season 1 
Season 2 
Season 3 
Season 4 



PASSWORD : www.imdb-dl.com 



.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl ) 

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 



دانلود سریال Game of Thrones



ژانر : درام | فانتزی 
امتیاز : 9.5/10 
وضعیت پخش : یک فصل کامل ، فصل دوم تمدید شد. 
شبکه : HBO 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : در این سریال بسیار زیبا که به تازگی از شبکه HBO شروع به پخش شده شما شاهد نیرد پادشاهان ، ملکه ها و شوالیه ها برای بدست آوردن تاخت و تخت خواهید بود







.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 
 
Season 1 

PASSWORD : www.imdb-dl.com 

 
.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

.:: دانلود موسیقی متن سریال (سرور مدیافایر) ::. 
 
Click Here 


.:: دانلود تریلر سریال (سرور مدیافایر) ::. 
 
Click Here 


.:: دانلود رمان سریال (سرور مدیافایر) ::. 
 
Click Here 
 



دانلود سریال Covert Affairs

-
( فصل دوم آپدیت تا اپیزود دهم ) 



ژانر : اکشن | درام | کمدی | رازآلود 
امتیاز : 7.4/10 
وضعیت پخش : در حال پخش 
شبکه : USA 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : ماجرای مامور جوون و تازه کار CIA هست که اتفاقی بهش میگن تمرینهاش تموم شده و حالا باید بره ماموریت اما خوب انگار چیزی بلد نیست و ...





.:: دانلود لینک با لینک مستقیم اختصاصی (سرور سایت) ::.
.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
( Password : imdb-dl )


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 



دانلود سریال Chuck



ژانر : کمدی | اکشن | درام 
امتیاز : 8.2/10 
وضعیت پخش : تمام شده 
شبکه : NBC 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : چاك يك تكنيسين وسايل الكترونيكي هست . chuck خيلي بچه مثبت و دست و پا چلفتيه و كارش تعمير كامپيوتر و وسايل الكترونيكي در يك فروشگاه وسايل الكترونيكي هست . اما اين چاك ما يك راز بزرگ داره ... تمام اسرار جهان و حكومتي آمريكا كه از طرف ناسا دريك برنامه نگه داري ميشد حالا در مغز چاك جاي داره اين برنامه كه از طرف دوست قديميه چاك به ايميل اوفرستاده شده چاك را تبديل به يك كامپيوتر پيشرفته كرده . حالا chuck دست NASA و CIA گير كرده و داستان با آمدن دو مامور ناسا وسی آی ای شروع ميشه ... يعني ماجرا هاي چاك كامپيوتر شروع ميشه...







.:: دانلود لینک با لینک مستقیم اختصاصی (سرور سایت) ::.


PASSWORD : www.imdb-dl.com 



.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 
 
Season 5 | Episode 1 - 480p 


PASSWORD : www.imdb-dl.com



.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.
 
CLICK HERE 


Password : imdb-dl 



.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.
 
Click Here 

Password : imdb-dl 

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

 

 

 



دانلود سریال Camelot



ژانر : درام | تاریخی | فانتزی 
امتیاز : 7.5/10 
وضعیت پخش : فصل اول تمام شده 
شبکه : STARZ 
زیرنویس فارسی : دارد 

خلاصه داستان : بعد از مرگ ناگهانی پادشاه بریتانیا کل کشور دچارهرج مرج شده و انجا در تسلم جادوگران فرو رفته است در این میان پسر جوانناشناخته ای وارث تخت و تاج پادشاهی برلین شده است او یک پسر ساده که دریک روستای کوچک بزرگ شده است و جادوگران میدانند که او پادشاه جدید است و...






.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::. 
 
Season 1 


PASSWORD : www.imdb-dl.com 

 
.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.


پسورد برای دانلود از مدیافایر : imdb-dl 

 
 



دانلود سریال MERLIN





ژانر : ماجرائی - فانتزی - درام - خانوادگی

امتیاز :7.8/10
شبکه : BBC UK
وضعیت پخش: فصل چهارم در حال پخش ( هفتگی)

زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان :
سریال در مورد پادشاهی هست که در زمان او جادوگرهای زیادی وجود دارند و می خواهند پسرش که قرار است در آینده نجات دهنده کشور باشد را بکشد ولی قهرمان داستان جوانی دوست داشتمی با قدرت عجیبی است که باید از این قدرت برای محافظت از پسر پادشاه استفاده کند ...




.:: دانلود لینک با لینک مستقیم اختصاصی (سرور سایت) ::.

Season 4 | Episode 1 - 480p
Season 4 | Episode 1 - 720p
Season 4 | Episode 2 - 480p
Season 4 | Episode 2 - 720p
Season 4 | Episode 3 - 480p
Season 4 | Episode 3 - 720p
Season 4 | Episode 4 - 480p
Season 4 | Episode 4 - 720p
Season 4 | Episode 5 - 480p
Season 4 | Episode 5 - 720p
Season 4 | Episode 6 - 480p
Season 4 | Episode 6 - 720p
Season 4 | Episode 7 - 480p
Season 4 | Episode 7 - 720p



PASSWORD : www.imdb-dl.com




.:: لينك دانلود اختصاصي از سرور آپلودباز Uploadbaz ::.

Season 1
Season 2
Season 3
Season 4 | Episode 1 - 480p - 720p
Season 4 | Episode 2 - 480p - 720p
Season 4 | Episode 3 - 480p - 720p
Season 4 | Episode 4 - 480p - 720p
Season 4 | Episode 5 - 480p - 720p
Season 4 | Episode 6 - 480p - 720p
Season 4 | Episode 7 - 480p - 720p


PASSWORD : www.imdb-dl.com



.:: دانلود با لینک مستقیم اختصاصی (سرور مدیافایر) ::.

CLICK HERE

PassWord : imdb-dl


.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور مدیافایر) ::.

Click Here



.:: دانلود زیرنویس فارسی (سرور ifile.it) ::.

بزودی...



دانلود زیرنویس the walking dead فصل دوم قسمت اول

این هم زیرنویس فصل دوم قسمت اول the walking dead که خودم ترجمه کردم.

دانلود



دانلود سریال the walking dead

ژانر : درام | ترسناک | رازآلود | تخیلی
امتیاز : 8.9/10
وضعیت پخش : یک فصل کامل،فصل دوم تمدید شده
شبکه : AMC
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : سریال در مورد یک افسر پلیس است که در یک ماموریت زخمی میشود و به حالت اغما میرود و وقتی به هوش می آید متوجه میشود که آدم های اطرافش به موجوداتی وحشتناک تبدیل شده اند. او تصمیم میگرد رهبری گروهی از افراد سالم را برای نابودی آدم های غیر عادی تشکیل دهد و به دنبال خانواده اش بگردد و ...



ادامه مطلب...
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي