content top

دانلود نرم افزار آفیس برای مکینتاش iText express

نرم افزاری برای تایپ
این نرم افزار شبیه TextEdit است ولی با قابلیت های بیشتر


دانلود با لینک مستقیم و حجم ۶ مگ
رمز فایل : www.mihandownload.com



دانلود مسنجر Palringo برای مکینتاش

نرم افزار Palringo یکی از جدیدترین نرم افزار های موجود در زمینه مدیریت بر اکانتهای چت میباشد.این نرم افزار با ظاهری ساده و استفاده بسیار آسان به کاربران این امکان را میدهد تا بجای استفاده از نرم افزارهای حجیم و اشغال فضای حافظه رایانه ، با کمترین میزان حافظه مورد مصرف به تمامی سرویسهای معروف چت دنیا دسترسی داشته باشند. همچنین Palringo از زبان فارسی نیز پشتیبانی کامل به عمل آورده و نیز سرویسهای چت مانند: MSN , Yahoo , Aim , Icq , Jabber , Gtalk , Gadu Gadu را در خود جای داده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید



دانلود با حجم ۲ مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mihandownload.com




نمایش آب و هوا با نرم افزار Weather HD 1.1

با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود اطلاعات آب و هوایی خود را بر اساس موقعیت مکانی در هر جای دنیا بدست آورید.برنامه ای بسیار مفید برای مسافرت.این نرم افزار اطلاعات آب و هوایی را از جمله گزارش وضعیت فعلی شما را با آیکون های بسیار زیبا نشان می دهد.

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار:

- درجه دما ، مقدار رطوبت ، سرعت و جهت باد

- اطلاعات آب و هوا در مکان فعلی شما

- اطلاعات آب و هوا هر ۱۵ دقیقه به روز می شود

- پیش بینی های محلی
دانلود با لینک مستقیم



دانلود نرم افزار روش حل مکعب روبیک Rubik's Cube Solver v1.0


Rubiks_Cube_Solver_v1.0-[www.MihanDownload.com].jpgحتمآ اکثر شما مکعب روبیک را می شناسید و شاید زمان بسیار زیادی را صرف حل معمای این مکعب کرده اید. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم روش حل معمای روبیک را به شما آموزش می دهد. نرم افزار Rubik's Cube Solver راهنمایی بسیار مناسب جهت حل مسئله مکعب روبیک می باشد. این نرم افزار به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل طریقه چیدن درست مکعب را به شما نشان می دهد که پس از آن به راحتی می توانید تمامی مکعب های روبیک را به آسانی بسازید. در واقع در این برنامه مکعب روبیک به صورت باز نمایش داده می شود که می توانید آنرا به حالت های مختلف تغییر دهید و پس از آن با انتخاب دگمه Solve the Cub برنامه به صورت خودکار مراحلی را که باید سپری کنید تا روبیک حل شود را به شما نشان می دهد. همچنین در کنار برنامه کتاب الکترونیک آموش حل مکعب روبیک را به زبان فارسی و انگلیسی همراه با عکس برایتان قرار داده ایم که می توانید با کمک این کتاب نیز اقدام به حل معمای روبیک کنید.

Rubiks_Cube_Solver_v1.0-[www.MihanDownload.com]-2.jpg

ادامه مطلب...

دانلود نرم افزار حرفه ای انیمیشن سازی برای سیستم عامل مک با Anime Studio Pro 8.0 MacOSX UB




Anime Studio یکی از نرم افزار های انیمیشن سازی دو بعدی مبتنی بر گرافیک های وکتوری است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید انیمیشن ها را به صورت فایل های فلش خروجی بگیرید .

این نرم افزار جز یکی از محبوب ترین و ساده ترین نرم افزار های انمیشن سازی دنیا می باشد.

کار کردن با این نرم افزار نیازی به تخصص بالایی ندارد.

این نرم افزار در عین سادگی محیط کاربردی خروجی های شگفت انگیزی می دهد.

 

هم اکنون می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را برای سیستم عامل مک در اختیار بگیرید.

 

حجم برنامه: ۴۰۸ مگابایت

دانلود :لینک مستقیم

پسورد فایل فشرده : www.alborzdownload.com



دانلود نرم افزار مدیریت دانلود Speed Download 5.2.24

 

 

Speed Download هم به ورژن ۵٫۲٫۲۴ آپدیت شد
Speed Download 5.2.24 چهار نرم افزار را در خود دارا می باشد که شامل:
۱- مدیریت دانلود توربو با قابلیت Resume
2- پشتیبانی از SFTP
3- اشتراک گذاری فایل ها به همراه رمز نگاری(Sharing & Encryption)
4- اتصال کامل به Mac/iDisk/WEBDAV
همچنین این نسخه از نرم افزار دارای رابط کاربری جدید که شما با کلیک های کمتر می توانید مدیریت بیشتر و موثر تری بر روی فایلهای دانلودی خود داشته باشید.
برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های کلیدی به ادامه مطلب مراجعه کنید.
 

 

ویژگی های کلیدی:

 

-دانلود با قابلیت ادامه و Resume

 

-تعامل با مرورگر

 

-FTP-Client داخلی

 

-دانلود فیلمهای You tube

 

-تعامل با رپید شیر



لینک دانلود به همراه کیجن و آموزش کرک با حجم ۸.۶ مگ



بازی زیبا و مهیج Heroes Unleashed

 

 

بازی زیبای Heroes Unleashed یکی از مهیج ترین بازی های سال، شناخته شده است. این بازی با گرافیک بالا و نقشه ها و کارکتر های واقعی خود، خود را به شکل عجیبی به دنیای بازی معرفی کرد. وزارت دفاع کشور آمریکا، بیش از 100 نقشه محرمانه و همراه با 200 نوع اسلحه های مختلف رادر اختیار بازی Heroes Unleashed قرار داده است، و همین کار باعث جهشی بزرگ در رشد این بازی در دنیای Gamingها شده است. شما می توانید این بازی را بصورت تک نفره یا چند نفره انجام دهید. کارهای گرافیکی و برنامه نویسی در این بازی کاملا متوازن بوده و همین امر باعث واقعی به نظر رسیدن و ایجاد حس عجیبی را در کاربران این بازی شده است.

 

بازی Heroes Unleashed به دلیل نحوه بازی، اسلحه ها و هیجانی که دارد به افراد بالای 17 سال پیشنهاد می شود.



Size: 889MB



اگر شما به دنبال دیدن تکنیک های نظامی، قتل های شکل گرفته توسط ارتش امریکا، استتار های نظامی و تجهیزات جنگی هستید، مک دانلود بازی Heroes Unleashed را به شماپیشنهاد می کند. بازی Heroes Unleashed تمام مواردی که در یک ارتش وجود دارد را در خود جای داده است. تجهیزات جنگی عین واقعیت در این بازی به نمایش گذاشته شده است.
سبک بازی در Heroes Unleashed بصورت انفرادی یا گروهی پیش می رود، به این ترتیب که شما در یک گروه نظامی عضویت دارید و وظیفه ی این گروه انهدام یک قرارگاه می باشد. با توجه به وسایل و تجهیزاتی که گروه در اختیار دارد باید طبق زمان تعیین شده، قرارگاه نابود و یا اطلاعات محرمانه ی این قرارگاه توسط گروه دزدیده شود.

>> Download free games on Mac OS <<

سیستم مورد نیاز : Mac OS X 10.2.8 or later

License: Freeware Size: 889MB




ادامه مطلب...

دانلود رایگان نرم افزار فتوشاپ CS5 برای مکینتاش

 

نسخه ی نهایی فتوشاپ CS5 برای سیستم عامل مک توسط سایت مک دانلود برای شما کاربران سیستم عامل مکینتاش منتشر شد. سایت مک دانلود باز هم مثل همیشه این نرم افزار را به صورت کامل و با کرک تست شده برای دانلود قرار داده است . چندی پیش ورژن قابل حمل این برنامه در سایت با استقبال بی سابقه مواجه شد . لینک های دانلود بدون محدودیت زمانی میباشند. جدیدترین نسخه فتوشاپ با نام CS5 (شروع قیمت از ۶۹۹ دلار تا ۹۹۹ دلار و از ۱۹۹ تا ۸۹۹ دلار برای ارتقا نسخه قبلی به جدید) ، قابلیتهای جدیدی را در ویرایش تصاویر پیاده سازی کرده که کمک می کند به انتخاب اشیاء، نقاشی ، و محدوده بالای دینامیکی عکس (HDR) ، و همچنین قابلیت های جدیدی که از آن به عنوان تردستی های دیجیتال یاد می شود چیزی که هنوز در هیچ نرم افزاری ندیده بودیم. فتوشاپ CS5 شاید یک نرم افزار اجباری برای هر نوع کاربری نباشد، اما بدون شک یک نرم افزار فوق العاده خوب، با استفاده آسان ، و ، بله ، جادویی است که نشان می دهد ادوبی هنوز نمی خواهد در رقابت بازنده باشد.

>> دانلود رایگان نرم افزار های سیستم عامل مک <<

Size: 1.5GB



ادامه مطلب...

دانلود بازی برای مکینتاش ۲ Assassin’s Creed

 

بازی فوق العاده Assassins Creed ۲ برای مک ! (Native)


در واقع این بزرگترین بازی هست که تا به حال برای مک به صورت native ریلیز شده


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :


Mac OS X 10.5 / Mac OS X 10.6
PROCESSOR: Intel Core 2 Duo 3.06 GHz
RAM: 3 GB (مک بوک معمولی این بازی را اجرا نخواهد کرد)
VIDEO CARD: 256 MB Dedicated Shader model 3.0 or higher (ATI RADEON HD 4000/5000 series,
NVIDIA GeForce®۱۰۰/۲۰۰ series)
HD: 9 GB



ادامه مطلب...
مکث تمپ | قالب هاي رايگان وبلاگ | قالب هاي بلاگفا | قالب هاي ميهن بلاگ | قالب هاي پرشين بلاگ | قالب هاي بلاگ اسکاي | قالب هاي ديتالايف | پوسته هاي وردپرس | ام گرافيك | M Graphic | تك پي اس دي